نفس نفس ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

مادرااااااااانه

دمر

1392/11/9 21:39
نویسنده : مامی
1,735 بازدید
اشتراک گذاری

به نامِ خدای خوب

دختر کوچولوی خونه ی ما هر روز با یه عالمه لبخند به منو باباش انرزی میده:

لبخند

از همون روزای اولی 5ماهگی شروع کرد به بلند کردنِ سرش در حالتِ دمر البته برایِ شروع باید کمکش کرد

اول باید براش دستاش رو زیرِ سینه ش بذاریم بعد خودش جهتِ دستاش رو تغییر میده و با هزار زحمت شروع میکنه به بلند کردنِ سرش:

بلند کردن سر

و سعی میکنه به یه دستش تکیه کنه و سینه اش رو هم بکشه بالا:

دمر

بعد پاهاش هم میره رو به بالا و اونوقته که دیگه خستگی از چهره ش میباره:

خستگی

اینکار چند بار تکرار میشه و در نهایت نفس خانوم سقوط آزاد میکنه و خسته میشه:

خمیازه

الهی مامان به قربونت که اینجوری چشمات رو میمالی عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــزم:

چشم قشنگ

نفسِ نازم فقط خدا میدونه که با هر کارِ جدیدی که انجام میدی چقدر غرق در شادی میشم

تو منو از نو عاشق کردی, عاشقِ زندگی/ عاشقِ آقایِ پدر/ عاشقِ خودت و بزرگ کردنت

و منو شاکر کردی, شاکرِ خدایِ بزرگی که بواسطه حضورِ  سلامتِ تو تا همیشه وامدارش شدم

خدایا شکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

نفس
10 بهمن 92 3:46
الهی چه دخمل تازییییییییییییییییییییییییی از عوض من ببوسش عزیییییییییییییییییییزم
مامی
پاسخ
چشم حتما"
یک عاشقانه آرام
10 بهمن 92 13:43
اوووووووو چقدر پست...به به کیف کردم حسابی عالی بود.ماشالله به دخملی راستی خاطره زایمانتم بذار بخونیم حتما میذارم اما حسابی وقت گیره اون و البته عالی
سمیرا
10 بهمن 92 21:40
نفس جون عاشقتم
مامی
پاسخ
جووونم خاله سمیرا
نارینه
11 بهمن 92 2:03
هزار الله اکبر به این ناناز خانوم میگما ... حالا که خودت از هر کاری غرق در شادی میشی بیا برا ما هم بگو تا ذوق کنیم ... وگرنه میرم خودم حامله میشما !!!
مامی
پاسخ
یعنی فقط دنبالِ بهونه ای تا حامله بشیاااااا من حاضرم از خوابم بزنم و اینجا رو آپ کنم اما تو نی نی نیاری دیگه
ناني
11 بهمن 92 20:50
سلام عزيزم خدا أين فرشته اسماني رو زير سايه بابا مامانش حفظ كنه من هم هركارجديدي كه بسرم انجام ميده غرق لذت و هيجان ميشم
مامی
پاسخ
واقعا" روزای بی نظیری رو داریم تجربه میکنیم
عاطفه
11 بهمن 92 22:55
عزیییییییییییییییییزم قربونش بره خاله......................... مراقب خودت و گل دخترت باش......... خیلی خوشحالم که داری تو وبلاگت مینویسی و ماهم کیف میکنیم از دیدن عکسای این دختر ماههههههههههههههههههه
مامی
پاسخ
بزودی نوبتِ من خواهد بووووووود... مرقبه خودت و کنجد کوچولوت باش
نیلوفر جون
11 بهمن 92 23:20
مامی
پاسخ
نیلوفرم
مریم.خلوت مادرانه
13 بهمن 92 12:50
سلام نفس جون خوبی؟وااااای اصلا باورم نمیشه که بعد از 7 ماه یا بیشتر تونستم برات کامنت بزارم ،یادم میاد کنجدیت تو دلت بود 7 ماهت بود اگه اشتباه نکنم دیگه نتونستم برات کامنت بزارم هر بار که میومدم وبت نوشته هاتو میخوندم تو پستات قسمت نظر دادن برام نبود.وقتی دخترت دنیا اومد دلم میخواست کلی بهت تبریک بگم ولی بازم نشد بالاخره تو وبخودم بهت تبریک گفتم ولی خب توام سرت شلوغ بود نمیشد بیایی وبم. درهرحال بازم بهت تبزیک میگم ماشالا دخترت خیلی نازه خدا حفظش کنه
مامی
پاسخ
ای جوووونم مریم شما تبریک نگفته عزیزی برای ما امیدوارم بزودیبا اومدن نی نی ِ نازت من بتونم بهت تبریک بگم
مامان غوره
14 بهمن 92 13:34
هزار هزار ماشالا به نفسی.خانومی نفس خیلیییییییی بزرگ شده. من خیلی وقت بود ندیده بودمش.خاله قربونش بشه
مامی
پاسخ
ملودی هم بزرگ شده خاله جونی
مامان دخملی
16 بهمن 92 1:19
سلام الهی قربونت بشم من بازم با تاخیر 5 ماهگیت مبارک فدای اون تار موهات بشم من مامانی غصه نخور ریزش موهای نفس طبیعیه عزیزم خاله فدات بشه که به پای قشنگت واکسن زدن ولی گلم برای سلامتی خودت بوود دوست داررررم به ما هم سر بزن
مامی
پاسخ
سلام دوستم/ خدا نکنه عزیزم ما هم خیلی دوستتون داریم/ دخملیِ نازنینت رو ببوس/ چشم بزودی به همه سر میزنم