نفس نفس ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

مادرااااااااانه

چهل روزگی

1392/8/12 8:01
نویسنده : مامی
1,858 بازدید
اشتراک گذاری

به نامِ خدایِ خوب

دختر نازم بالاخره 40 روزه شد و منو آقای پدر روز شنبه حدودای همون ساعت تولدش به سنّتِ دیرینه عمل کردیمو دوتایی بردیمش حمام

و چقدر تو آروم بودی فرشته ی نازِ مامان/ کاملا" لذت بردی و منو بابایی شستیمت و مدام باهات صحبت میکردیم و آخر سر هم برات یه عالمه آرزوهایِ خوب کردمو آخرین آبِ ٤٠روزگیت رو روی بدنِ خوردنیت ریختم

همیشه سلامت باشی و آروم عزیزم

اینم چندتا از عکسات قبل از لباس پوشیدنت

بالاخره منم 40 روزه شدم هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :

هورااااا

 خدا کنه لباس تنم نکنن بذارن بعد از خوردنِ می می بخوابم!

 حمام

 ای داد چی دارم میبینم! بازم بابا لوسیون به دست و مامان لباس به دست, دوتایی دارن میان سراغم:

40 روز

 

نمیدونم قراره بعد از گذشتِ 40روز چه تغییراتی اتفاق بیفته! فقط همینو بگم که تا به امروز هزارماشالا همه چیز خوب بوده عزیزم/ خیلی آرومی/ شیرت رو میخوری و میخوابی/ همچنان بادگلو نمیزنی و ما ازین جهت راحتیم/ دلدرد و کولیک و این داستانا رو هم نداشتی خداروشکر

خدا جون دقت کردی خیلی عاشقتم؟! شکــــــــــــــــرت شکر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مریم مامی رَسپینا
12 آبان 92 15:33
40 روزگیت مبارک فرشته ی ناز
مامی
پاسخ
خاله مریم جونی
خاطره مامان بردیا
12 آبان 92 18:50
عسیسمممم 40 روزگی مبارک چقدر عکس اولی نازه
مامی
پاسخ
خاله خاطره جوووون
نارینه
13 آبان 92 2:31
لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی گل دراومد از حموم سنبل دراومد از حموم ... مبارک باشه 40 روزه شدن نفس جون .. ایشالله حمام عروسیش ... ایشالله حموم زایمونش ... خداروشکر که گل دخترمون اینقدر خانومه و عاقله ... دستاش رو ماچ کنه از طرف خالش ...
مامی
پاسخ
نارینه خیلی.......
مامان احسان
13 آبان 92 13:27
عزززززززززززززززیییییییییییییییییزم هزار تا بوس برای پرنسس کوچولو با اون خنده ناناسش]]]]]راستی یه چند تا عکس سه نفری هم بگذار
مامی
پاسخ
و اینهمه بوووووووووووس برایِ احسانِ عزیزززززززم
نیلوفر جون
13 آبان 92 13:42
سلام عزیزم چل روزگی مبارک ایشا. همیشه همینجوری سالم ناناز خوردی باشی
مامی
پاسخ
ممنون نیلوفرم
مامان غوره
13 آبان 92 19:13
خانومی برو خصوصی
سمیرا
13 آبان 92 20:07
عاشق این فرشته کوچولو، پرنسس نفس شدم هر روز میام عکساشو میبینم، میشه لینکتون کنم؟
مامی
پاسخ
باعثِ افتخاره دوستم
سهیلا
13 آبان 92 20:18
سلام مامی نفس جون خوبید ؟؟ من تقریبا یک ماهی میشه با وبلاگ شما آشنا شدم و میام مطالبتون رو میخونم. خیلی هم لذت میبرم ایشالا خدا نفستون رو حفظ کنه. منم ی دخمل ناز تو راه دارم.... برام دعا کنید دخمل منم مثل دخمل شما صحیح و سالم باشه ب دنیا بیاد. ** البته من دیگه وبلاگم رو اپ نمیکنم یعنی راستش نه وقتشو دارم نه حوصله شو....
مامی
پاسخ
سلام سهیلا جونم/ از اشناییتون خوشحالم/ به نظرم حتما" وبت رو آپ کن, من اگه فرصت داشتم ول کنه آپ کردن نبودم
دخترک
13 آبان 92 23:03
الان از مجلس عزای امام حسین میام... یه نی نی روبروم بود بغل مادرش نه ماهه بود گمونم همش میگفتم خدایا میشه منم یه روز بچمو بیارم اینجا؟ مریم چهل روزگی نفست نبض زندگیت مبارککککک ایشالا به حق طفل شیرخواره ی حسین تو و آقا حمید و نفس شادترین روزها رو داشته باشید این دعارو از ته دلم کردم بوووووووووس
مامی
پاسخ
الهی من فدایی اون قلبِ مهربونت بشم/ ممنون که به یادی مایی
مامان حدیثه سادات
14 آبان 92 2:37
ای جانم که اینقدر نازی... خدا رو شکر که همه چی روبه راهه. امیدوارم همیشه همینجوری باشه. مامان مهربون مواظب این گل باش تو هوای سرد بیرونش نبر
مامی
پاسخ
چشم دوست خوبم/ من همش توی خونه هستم
مامان غوره
14 آبان 92 18:15
خانومی با اجازت من وبلاگ نفس رو لینک کردم راستی خاله جون چهل روزگیت مبارک
مامی
پاسخ
مامانِ غوره
مامان سمانه
15 آبان 92 5:01
عافیتت باشه گل دختر به سلامتی چهل روزه شدی قربونت قدمهات که با اومدنت هممونو شاد کردی ایشالا روز به روز سر حالترو شادابتر باشی خدایا بازم شکرت خیلی شکر
مامی
پاسخ
سمااااااااانه تو جونمی
شبنم
15 آبان 92 18:22
اگه من اومدم تهران این دونه کنجد کوچولو رو درسته قورتش دادم، یا اینکه قایمش کردم توی کیفم و آوردمش با خودم شیراز، اونوقت چی!!
مامی
پاسخ
چی؟! شیراااااااااااااااز گردنِ ما از مو نازک تره بفرمایید بذارین تو کیفتون و ببرینش فقط از من به تو نصیحت قورتش نده چون تا 12 هفته حالت تهوع میگیری
آزاده
17 آبان 92 2:18
سلام عشق من...مامان دوست داشتنی...چقدر این پرنسست نازه هزار ماشالله.. نه نگو چه خاله بی معرفتی ... خیلی ماجراها داشتم...خیلی به یادت بودم ..چن بار خواستم بهت زنگ بزنم ولی کل شماره های گوشیم پریده..کلی تبریک به خاطر داشتن این فرشته ناز. خصوصی
مامی
پاسخ
چطوری ازاده ی عزیزم/ هانا کوشولو چطوره؟ زنگ میزنم بهت دوستم....
مامان لي لي
17 آبان 92 21:38
اي جان خدا حفظش كنه براتون ايشالله حموم عروس شدنش
مامی
پاسخ
ای جونم/ مرسی
مامان حدیثه سادات
18 آبان 92 0:55
چهل روزه شدنت مبارک عزیزم..
مامی
پاسخ
مرسی دوستم
مرضیه
19 آبان 92 10:40
چهل روزگیت مبارک نفس خاله ایشاالله 120 ساله بشی قربونت برم ماشالله چقدر شیرین و خوردنی شدی مامانی زیاد اسپند دود کن واسه دخترمون خدا پشت وپناهتون باشه امیدوارم همیشه بخندید
مامی
پاسخ
ممنون مرضیه جوووونی
نفس
25 آبان 92 18:03
تولد نفسیییییییییییییییییی رو تبریک میگم عزیزم.عین خودم مهر ماهی هست و اسمشم اسم مورد علاقه ی خودم.خداحفظش کنه.
مامی
پاسخ
نسرین (عزیز دل مامان و بابا)
29 آبان 92 0:08
مامان نفس معذرت من یه سوال داشتم. من همیشه فک میکردم اسم خودت نفسه. برام که پیغام گذاشته بودی بنام نفس بود. اما حالا میبینم اسم نی نی خوشملمون نفسه. من اشتباه فک کردم؟ اسم خودت چیه؟
مامی
پاسخ
عزیزم از قبل از بارداری همیشه عاشقِ اسمِ نفس بودم و واسه همین همه جا با این نام کاربری نظر میذاشتم تا اینکه خدا خواست و بهم یه نفس کوچولو داد
پانی تم
5 آذر 92 1:22
تولد نی نی هاتون رو با کارهای پانی تم به یاد موندنی تر کنید .•*´`*•. (پانی تم) طراحی و اجرای تم تولد_جشن دندونی_ساخت کلیپ..تقویم..و دوخت لباس مناسب تم .•*´`*•. منتظرتون هستیم
مامان دخملی
6 آذر 92 1:34
سلام ای مامان تنبل یعنی چی که انقدر دیر میایی 40 روزگی دختر گلی البته با کلی تاخیر مبارک ببخشید من دیر تبریک گفتم چون درگیر اثاث کشی و این حرفا بودم الهی فداش بشم من این فسقلی هم شبیه مامانش هست هم باباش خلاصه من که خیلی خیلی دوسش دارم مامانی بهش هم شیر خشک بده هم پستونک من ندادم کلی پشیمون هستم البته پریناز تا 6 ماهگی علاوه بر شیر من شیر خشک هم میخورد یه وقتایی زندگی دیگه آدم و خسته میکنه ناراحت میشه عصبانی میشه اون شیر هیچ فایده ای نداره بجاش توی اون تایم شیرخشک میخوره تا یه کم آدم روی فرم بیاد بالاخره اسم این جیگر طلا چی شد !!!!! دوسش دارم براش هر روز صدقه بزار زودی بیا با عکسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامی
پاسخ
فدات عزیززززززم/ همینکارو کردم و باهات موافقم ما هم عاشقِ شماییم راستی منزل نو مبارک
نارینه
7 آذر 92 2:00
خوشحالم که نفست وقتی برای نفس کشیدن هم برات نمیذاره !!!!!!!!!! بیا یه عکس بذار تورو خدا .. دلم تنگشه ..
مامی
پاسخ
هه هه ههههههههه خدا نکشدت نارینه جون
مامان سانلي
9 آذر 92 2:06
سلام الهام جون خوبي؟نفس جونم خوبه؟تازه وبلاگت رو كشف كردم و خيلي از وبلاگت خوشم اومد.عكسهاي نفس جون هم خيلي نازن.از طرف من دخملت رو ببوس.راستي با اجازه لينكت كردم تو هم اگه دوست داشتي لينكم كن
مامی
پاسخ
مامانِ سانلی جوووونم الهام من نیستماااااا شمام نی نی نازت رو ببوس عزززززیزم
مامان اراد
11 آذر 92 13:19
سلام هر روز میاییم ولی خبری از پست جدید نیست دلمون تنگ شده
مامی
پاسخ
واقعا" عذر میخوام بایتِ اینهمه تاخیر
خاطرات دلنشین ما
13 آذر 92 11:37
وای واقعا خوشحالم از دیدن عکس زیبای پرنسس خونه تون.ایشاالله که تا همیشه شادی تو خونه تون حکم فرما باشه نازنینم.
مامی
پاسخ
یه دنیا ممون عزیزِ دلم
مامانی درسا
28 آذر 92 1:14
خدا جون ممنون ..... بابت تمام لحظات شیرینی که بهمون دادی ....... عزیزم خیلی ماهی خیلی شیرینی همیشه سلامت باشی هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
مامی
پاسخ
عاشقتم
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 آذر 92 22:33
مامی
پاسخ
عزززززززززززیزم
مهدیه
3 دی 92 14:00
سلام دوست عزیز.وب قشنگی داری.همیشه بهت سر میزنم.خوشحال میشم بهم سر بزنی.یه جورایی باهاتون همدرد بودم.با اجازه لینکت کردم.لینکم کن
مامی
پاسخ
سلام عزیزم/ خداروشکر که دیگه دردی نیست و فقط عشق و شادی موج میزنه/فرصت کنم حتما سر میزنم
نارینه
4 دی 92 4:00
3 ماهگیت مبارک گل دختر مامانتو بفرست یه عکس بذاره برامون
مامی
پاسخ
ممنون به عشقِ خودت آپ میکنم
yaserooyai
4 دی 92 22:20
سلاممممم.ماشالله به نفس جون.انشالله که زیر سایه پدرو مادرش بزرگ شه این پرنسس زیبا
مامی
پاسخ
ای جوووونم یاسِ رویایی عزیزم ممنون از دعایِ زیبات/ لیایِ عزیزمو ببوس
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 دی 92 23:34
مامی
پاسخ
ای جووووووونم/ ببوس یاسمن و پارسای عزیزمو
جیگ مامان
25 دی 92 16:02
سلام شرمنده خیلی وقته سر نزدم گل دخملیت دیگه خانومی شده برای خودش ماشالاه ایشالاه نامدار باشه رمزی عکسات انگار
مامی
پاسخ
سلام عزیزم/ ای بابا من خودمم سر نزدم به اینجا نه عزیزم رمز نداره
مموی عطربرنج
25 دی 92 16:30
کجایی مریم جان؟خوبی؟نفس چطوره؟ چرا نیستی؟نگرانم شدم برات.
مامی
پاسخ
دوستِ گلم نگران نباش من خوبم/ نفس خوبه/ ما خوبیم فقط امان از وقت
مامانی درسا
30 دی 92 11:37
ای وای بر من خانمی کجایی ؟؟؟؟ سرت حسابی شلوغه ...... میبوسمتون
مامی
پاسخ
من همینجام ولی چرا وقتِ خالی ندارم خدااااااااااااا