نفس نفس ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

مادرااااااااانه

زیباترین سمفونی

1391/12/29 11:27
نویسنده : مامی
768 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدایِ خوب

یک هفته گذشت, رفتیم برای سونو به مرکز رادیولوژیِ قصر ( همه جاهایِ دیگه پُر بود چون به تعطیلات عید نزدیک بودیم)

اونجا یه مانیتور روبرویِ منو آقایِ پدر بود, آقای دکتر خیلی خوش برخورد بودن همون اول وجودت رو به ما تبریک گفتن و توضیح دادن که یه جاهایی سکوت شون نشونه ی بدی نیست بلکه دارن محاسبات رو دقیق انجام میدن

با این حال همه ی قسمتهایِ وجودِ نازنینت رو یک به یک نشون دادن: سر, بدن, دستها, پاها, ستون فقرات, خون رسانیِ قلب و ........

طبقِ سونو در تاریخِ 26/12/91 شما 12 هفته و 1 روز داشتی

و تاریخ تولد طبیعیت 7/7/92 رو نشون داد

حدودا" 50گرم وزن داشتی و همه چیز خداروشکر طبیعی و خوب بود

عکس 12 هفتگی نی نیم

وسطِ همه ی این داستانها یکهو آقایِ دکتر یه صدایی رو برایِ ما پخش کرد که طبقِ معمول مامان دیوونه شد! دیوونه ی این صدایِ بی تکرار/ این صدایِ فراموش نشدنی

مامان جون داشتیم صدایِ قلبِ نازنینت رو می شنیدیم اونم برای اولین بار

دوباره تمام صورتم پُر از اشک شد دیگه خودم نبودم فقط یه لحظه به خودم اومدم دیدم آقایِ پدر دستمو گرفته و من دارم دستشو فشار میدم, خیلی لحظه ی قشنگی بود

خلاصه انقد هیجان داشتیم که آقای دکتر لحظه ی آخر یکبارِ دیگه این صدا رو برامون پخش کرد :-)

در ضمن CD سونو گرافیِ امروز رو از دکتر گرفتیم و من کشته مرده ی ثانیه ی 10 و 11 این فیلمم که دستت رو از کنارِ شکمت میاری سمتِ صورتت و دوباره برمیگردونی سرِ جاش ( ای جووووووووووونم)

و اما توجه توجه توجه

کوچولویِ مینیاتوریِ ما احتمال داره پسر باشهniniweblog.com

که مثه همه ی پدر مادرای دیگه اول از همه سلامتیش برای ما مهمه, میدونید که؟! :-)

خداجون بازم حال دادی شکــــــــــــر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
28 اسفند 91 22:24
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دوست خوبم...
انشالله نی نی نازت صحیح و سالم باشه و سر وقت بیاد تو بغلت ...
راستی پیشاپیش عیدت هم مبارک پای سفره هفتسین وقتی همه دعاهات تموم شد اون ته ته برای منم دعا کن

چرا ته ته عزیزم/ زینب جون تورو یادم نمیره
همون اولاش یادت میکنه کنجدی شک نکن عززیزم
مــآمــآنــے
29 اسفند 91 11:42
ای جونم
خدا حفظش کنه
منم عاشق صدای قلب وروجکمم

سونو معمولی رفتی و بهت سی دی داد؟
من از دکتر سی دی خواستم گفت فقط برای داپلر سی دی میدن!


سونوگرافی 3بعدی فقط همینو میدونم!
خودشون cd میدادن البته 9تومن هزینه جدا براش میگرفتن عزیزم
دخترک
29 اسفند 91 17:45
سلام
واااااااای چه قدر قشنگگگگگگگگگ
من لینکتو عوض میکنم خانومی
میگم داشتم نگرانت میشدما دیر آپ کردی
قلب کوشولوشو قربون
تو خودت دختر دوس داری یا پسر؟
نگو فرق نداره ها
میدونم سلامتیش مهمتره
ولی خو یه ذره کوشولو فرق داره دیگه
بگو بگو بگو
تازشم کنجدت واسه منم بگو دعاکنه
منم که دوسش دارم که


ممنون که لینک رو عوض کردی
دروغ چرا از روزی که گفته پسره منم حس میکنم کاملا" با یه پسر ارتباط برقرار کردم و پسری شدم:-)
کنجدی امکان نداره تورو یادش بره خیالت راحت
ما هم که عاشقتیم که :-*
سولماز مامي باران
29 اسفند 91 20:51
واااااي نفس جون خيليييي خوشحال شدم كه كنجد نازت صحيح و سالمه و تونستي صداي قلبشو بشنوي . آدم وقتي صداي قلب كنجدشو ميشنوه ميره تو ابرا ، روزي هم كه براي اولين بار صداي گريه شو بشنوي تا عرش ميري و بر ميگردي ، پاااااكِ پاااااك . مثل وقتي كه خودت به دنيا اومدي
در ضمن ديدي گفتم احتمالا پسره ؟ حاشا هم نكن من كه ميدونم كشته مرده ي پسر بودي خانوم بلاااااا
نوروزتون هم شاد باد . انشالله سال ديگه عكساي سه نفري خوشگل خوشگل بذاري برامون ، ما هم حالشو ببريم
ميبوسمت .

کاش زودتر برسه اون روزی که صداشو بشنوم
آره تو اولین نفری بودی که گفتی احتمالا" پسره بلااااا :-)
احتمالا" یعنی چند درصد؟؟؟؟ :-))
لیلا
29 اسفند 91 21:01
سلام..من وبلاگ قبلیتونو پاک کردم.امیدوارم نینیتون همیشه صحیح و سالم بمونه بعدشم بیاد تو بغل مامانیشوواسه منم دعا کن..من آرزوی این روزا رو دارم ..

ممنون که پاک کردی لیلا جونم
کنجدی بیادت هست و امسال سالِ توئه عزیزم :-*
فروغ
30 اسفند 91 0:46
سلام خانومی؛قربون گل آقا؛آقا پسر زودی بیا و مامانا اذیت نکنیا؛خانومی کلی این رورای عید را خوش بگذرون؛عید آخریه که دوتایید؛سال دیگه با یه گل 6ماهه سالتون نو میشه؛عیدتون هم پیشاپیش مبارک

ممنون خاله جوووون :-*
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
30 اسفند 91 1:45
قـــــــــربونت برم ...
ممنون از کامنت ...
امیدوارم بهترین ســــال رو تجربه کنی ...
فدات شم میشه آدرس وب جدیدت و برام دوباره کامنت بزاری ؟؟؟؟

عزیزم اینجا همون وب جدیدمه دیگه!!!!!
مامان دخملی
30 اسفند 91 2:11
سلام عشقم
فدات بشه خاله
ما رو لینک کنید
عیدتوون مبارک

خدا نکنه خاله جونی/ چشم سر فرصت میرم سراغ لینک کردنا
نارینه
30 اسفند 91 2:38
خونه ی جدیدت مبارک عزیزم

الهی من فدای اون یه ریزه ی توی دلت بشم که با صدای قلبش اینقدر خوشحالت کرده ...

خوشحالم که خوشحالی عزیزم


مرسی خاله نارینه جونم :-*
دایی جون (رایان و باران)
30 اسفند 91 9:57
بوی باران بوی سبزه بوی خاک
شاخه های شسته باران خورده پاک
آسمان آبی و ابر سپید
برگهای سبز بید
عطر نرگس رقص باد
نغمه شوق پرستوهای شاد
خلوت گرم کبوترهای مست
نرم نرمک میرسد اینک بهار
اولین نوروز سه نفره کنجدی بلا و مامی و آقای پدر خخخخخخخخخخخخیلی مبارک

ممنون دایی جون/ کوچولوهای مریم جونمو ببوسین :-*
مامان آیهان کوچولو
30 اسفند 91 12:28
خونه نو مبارک.چند بار سر زدم دیدم نیستی نگو کوچ کردین
فدای گل پسر ناز بشه خاله.
عیدتونم مبارک.
فکر کنم پست امروز خصوصی بود واسه همین تا اینجا خوندم.
سال خوبی داشته باشین.

ممنون خاله جونی
ما هم به شما تبریک میگیم
آره خصوصی بود ;-)
دایی جون (رایان و باران)
30 اسفند 91 15:28
خیال روی تو چون بگذرد به گلشن چشم
دل از پی نظر آید به سوی روزن چشم
سزای تکیه گهت منظری نمی بینم
منم ز عالم و این گوشه معین چشم
بیا که لعل و گهر در نثار مقدم تو
ز گنج خانه دل می کشم به روزن چشم
سحر سرشک روانم سر خرابی داشت
گرم به خون جگر می گرفت دامن چشم
نخست روز که دیدم رخ تو دل میگفت
اگر رسد خللی خون من به گردن چشم
به بوی مژده وصل توتا سحر شب دوش
به راه باد نهادم چراغ روشن چشم
فال حافظ کنجدی بلا

وای مرسی دایی جون :-)
مامان دخملی
1 فروردین 92 1:07
سلام
عیدتون مبارک
الهی سال دیگه این موقع کنجدی 5 ماهش شده عزیزم
مامی رمز ما کوش ؟؟؟؟؟

ای جان آره ایشالا 5ماهه میشه همش به همین چیزا فکر میکنم
میام پیشت مامانی جوون ...
خاطره مامان بردیا
1 فروردین 92 8:10
عسیسممممممم. قربون این نی نی ناز برم من. انشاء اله که به سلامتی به دنیا میاد. مامانی واقعا راست می گی صدای قلب کوچوولوشون بی تکرار و فراموش نشدنیه. من که هر بار با شنیدن صدای قلب بردیا گریه ام می گرفت. حتی روزای قبل از زایمان هم هنوز برام قشنگ بود . پس تا می تونی این لحظه ها رو به خاطر بسپار که بعدا دلت واسه تک تکشون تنگ می شه مخصوصا تکون خوردنا که تا چند هفته دیگه حسشون می کنی

یعنی میشه منم تکون خوردناشو حس کنم؟ :-)
سارا
12 فروردین 92 16:11
سلام عزیزم مبارک باشه گلم..راستی منم بعداز دوازده سال خدا بهم یه نی نی داده بزرگیشو هزاران مرتبه شکر منم دکتر میرفتم البته دو سال پیش حامله شدم ولی بخاطره مشکل مغزی سقطش کردیم الان دو ماه هم تموم میشه میرم سه ماه بنظرتون کی برم سونوی سه بعدی که سالمیش قشنگ معلوم بشه؟ راستش منم یکم میترسم که خدای نکرده مثل حامله گی قبلیم بشه

سارا جونم از کجا فهمیدی مشکلی مغزی داشته قبلی؟!!!

سونوی ان تی رو من توی 12 هفته و 1 روزم رفتم ولی ظاهرا" تا 13 هفته و 6 روز هم هنوز جا داره که بری و بعدش بری آزمایشگاه غربالگری بدی
به هرحال از مامی شدنت خیلی خیلی خوشحالم خدا برای همه مون این نی نی های سالم رو حفظ کنه ایشالاااا
مامان سمانه
19 فروردین 92 2:11
وای قربونت بزم نفس جون خداروشکر که همه چیز وفق مراده
ایشالا که سال دیگه نوروز با یه دنی نی کاکل زری عکس بزاری به خدا این دخمل لوس ننر من و به کلی از زندگی انداخته به هیچ کا رم نمیرسم الا اونو صبح تا شب تو بغلم بچرخونم
میدونم اینجا جاش نبست که از نی نی گله کنم اما اذیتم میکنه
خوشحالم که داری لذت مادر بودن و میبری باور کن به یادتم حتی اگر دیر به دیر بیامدی

سمانه میکشمت از اندیا جونم شکایت کنی گفته باشم :-))

میدونم عزیزم میدونم
مامان سمانه
19 فروردین 92 2:14
راستی منزل نو مبارک امیدوارم.همیشه اینجا از شادیهات بشنوم ماماننی ناز و مهربون


ایشالا با دعای شما مامانی
مریم (آوا)
24 فروردین 92 13:28
عزیزم از خوشحالیت خیلی خوشحالم ایشالا تا آخر به سلامتی و خوشی پیش بره


مریم جونی همیشه برامون دعا کن...
مامان ترنم کوچولو
5 مرداد 92 14:37
خدارو شکر که خوبین راستی دوست جون یه عسک از خودت بذار ببینیم چه شلکی شدی مامان خانوم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو این روزای عزیز بالاخص شبای قدر التماس دعاااااااااااااااااااااااااااااااااااا