نفس نفس ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

مادرااااااااانه

نوروز 1392

1392/1/1 21:38
نویسنده : مامی
808 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدایِ خوب

این بهاران مالِ تو

شاخه هایِ یاسِ خندان مالِ تو

ساده بودن هایِ باران مالِ تو

آن خداوندی که دنیا آفرید, تا ابد همراه و پشتیبانِ تو

خوبِ قشنگ, دردانه ی مادر این روزها به یمن حضورت مادری هستم که با جنینی 12 هفته و 5 روزه نوروز 92 را جشن میگیرد و چه خوشبختی ای بالاتر ازین...

گواهِ تمامِ لذتی که در لحظه ی تحویل سال بر ما گذشت, پستِ آینده ام در وبلاگت خواهد بود........

خدایا شکــــــــــر که لحظه به لحظه با ما قدم برمیداری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

جوک
1 فروردین 92 22:02
هروز با جدیدترین و خنده دار ترین جوک ها پذیرای حضور گرم شما هستیم ...

چه خوب...
فروغ
2 فروردین 92 18:04
سلام به مامان مهربون سال 92.امیدوارم سال خوبی داشته باشین.و سال دیگه با یه نی نی ناز سال نو را آغاز کنید.

ممنون فروغ عزیزم
امیدوارم برای شمام بهترین سال رقم بخوره :-*
نارینه
3 فروردین 92 15:22



خودت گلی مادررررر
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
4 فروردین 92 23:56
سلام عزیییییییییییییییییییییییییییییییییزم ...
سال نو مبارک...
انشالله سال خوبی داشته باشی با نی نی نازت عزیز دلم

ممنون زینبِ نازنینم/ ما همیشه بیادت هستیم خیلی خیلی :-*
الی مامان
7 فروردین 92 13:39
قدر لحظه های دو قلبه بودنت را بدان
خیلی ی ی ی
به جای خودت
به جای من
به جای همه ی آآنها که آرزو دارند جای تو باشند
نوشت باشد خاتون گوارای وجود

الی مامان عزیزم چقد دلم برات تنگ بود مرسی که هستی
تو و فندقت همیشه برام عزیز بودی از خیلی پیش از اینها :-*
مامان سارا
8 فروردین 92 11:47
کنجد 12 هفته و 5 روزه ، عیدت مبارک

میسی خاله ساراااا :-*
مامان دخملی
9 فروردین 92 3:01
سلام
عیدتون مبارکککککککککککککککک
به ما هم رمز بدین بابا

عید شمام مبارک
چشم بابا اومدیم :-))
مامان احسان
19 فروردین 92 9:06
سلام عزیز دل مبارکه وب جدید و سال جدید راستی لطفا رمز


سال نو شمام مبارک مامان احسان عزیزم
مائده(منتظر)
20 فروردین 92 9:14
سلام عزیز دلم ..مامان نفس جون.خوبی؟نی نی جونمون خوبه؟اذیتت که نمی کنه...واااای بی معرفت نباید بهمون سر بزنی.من که همیشه به یادتمو برای تو و نی نی جون دعا می کنم که سالم به دنیا بیاد و روز و شب رو ازت بگیره.تو قرار بود بهم رمز بدی ولی مثل اینکه هنوز منو به عنوان یه همراه و دوست قبول نکردیمن منتظرم .نی نی ات چند ماهش شده الان ؟

باور کن این پست رمزدار شدن واسه من شده یه دردسر! اصن شاید دیگه عکس از خودمو حمید نذارم که اینجوری بابت رمز شرمنده شما نشم :-(
منکه قبل از وارد کردن رمز یه مطلب گذاشتم عزیز دلم, این ربطی به دوستیمون نداره شما همیشه واسه من عزیز بودینو هستین/ میبوسمت
درست میگی کم سر میزنم ولی قول میدم زودی بیامو حسابی جبران کنم دوستم بازم ازت ممنونم مرسی که انقدر مهربونی
صوفی مامان رادمهر
21 فروردین 92 12:36
امیدوارم کنجد نازنینت به سلامتی و شیرینی دقیقا همون روزایی که دکی تعیین کرده به دنیا بیاد و شما و بابای مهربونش بهترین روزا رو کنارش بگذرونین...

یک دنیا ممنون صوفیِ عزیزممممممممممم :-*
مامان احسان
24 فروردین 92 9:51
سلام نفسی رمز نمیدی ؟

چرا عزیزم/ ببینمتون زودی رمز میدم
مریم (رایان و باران)
31 فروردین 92 0:42
نفسم چطوره؟سلام مامانی و بابا حمید نی نی کوچول.خیلی خیلی مواظب عشق خالش باشین ها!!! منتظرم ببینم کنجد خاله دخمله یا پسمل
خاطرات دلنشین ما
1 اردیبهشت 92 10:51
سلام به مامان نفس عزیز.ببخشیدکه اینجا دارم کامنت میذارم.نمی دونم چرا نمی تونم تو دو تا پست اخریت کامنت بذارم.خواستم بگم میخونمت و همیشه هم برات دعا میکنم.خدا رو شکر که همه چی خوبه.مواظب خودت و کنجدی ناز باش خیللللللللللللللی.
دایی جون (رایان و باران)
11 اردیبهشت 92 23:20
روزت مبارک مامانی خوشبخت


ممنون دایی جون
اتنا مامان نگین
22 اردیبهشت 92 16:07
تمومه پستهاتو خوندم مادرانه وخالص رنگ دریا ولی پستت با نام" سورپرایز کردن حمید "که نوشته بودی خیلی قشنگ بود جمله ای که بابای کنجدی گفته همسر منم همینو گفته .بعد شب عروسیش لذت بخش ترین لحظه زندگیش باباشدنش بود.شاد باشید .


ممنون عزیزم
چه جالب حس شون یکی بوده...
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
6 خرداد 92 15:22
ســــــلام مامی ...
خوبی ؟؟؟
نی نی خوبه؟؟؟
وب جدید مبارکـــــ ...
چرا نقل مکان کـــردی؟؟؟؟
راستی ما رمز مطالبتون رو نداریم...


ما خوبیم خداروشکــــــر
رمز رو که گذاشتم براتون!!!
ساحل
10 تیر 92 17:18
سلام عزیزم خدا رو شکر میکنم به خاطر نی نی که خدا بهت داده احساستو از صمیم قلب در میکنم چون منم 7سال انتظار کشیدم ......... اجازه میدین لینکتون کنم خوشحال میشم بهم سر بزنی
سولماز مامی باران
1 مرداد 92 20:55
به من رمز نمیدی دوستم
مامانی درسا
16 مرداد 92 1:59
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت… مامان نفس جون و کنجدی پیشاپیش عیدتون مبارک