نفس نفس ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

مادرااااااااانه

دختــــــر یا پســــر

1392/1/25 19:45
نویسنده : مامی
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدایِ خوب

زمان کم کم داره میگذره و داریم نزدیک میشیم به اون روزی که بالاخره متوجه بشیم معجزه ی خدا برای ما یک دختر در پی داشته یا یک پسر

اولین سونو توی 12هفتگی گفت که احتمالا" ما داریم صاحبِ یه پسر میشیم/ دومین سونو توی 13هفتگی گفت احتمالا" ما داریم صاحبِ یه دختر میشیم// واقعا" خسته نباشن, خوبه کلا" همین دوتا احتمال وجود داره! بالاخره ما داریم صاحبِ چی میشیم زبان

جدا" فرقی هم میکنه چی باشه؟؟؟

این سوالیه که یوقتایی ذهن منو درگیر خودش میکنه! از آقایِ پدر که میپرسم میگه برام فرقی نداره من فقط سلامتیش رو میخوام / اما من بازم میشینمو فکر میکنم به اینکه کدومو بیشتر دوست دارم فکر میکنمو آخر آخرش به این نتیجه میرسم که:

خدایا من اون فرزندی رو میخوام که تو همیشه پناهش باشی

همونی که زندگیــش پر از سلامتی و آرامشه

همونی که عاقبتش  سرشار از خیر و برکتــه

همونی که باهوشـــه و زیبـــا

همونی که پیشرفتِ هر روزش باعث میشه یادِ تو و شکرگذاریِ تو هرگز از یادِ منو حمید نره

خدایا من فکرامو کردم من همونو میخوام

(خدایی تصمیمِ سختــی بوداوه)

خدایا بابتِ اینکه حس ت میکنم شکـــــــــر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)