نفس نفس ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

مادرااااااااانه

چشم پزشکی

1392/11/9 20:25
نویسنده : مامی
1,461 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای خوب

چند روزی بود که حس میکردم باید ببرمت چشم پزشکی!

انقد که از صبح تا شبب نگاهت میکنم هر روز یه چیزی کشف میکنم و بعد با اقای پدر روانه ی مطبِ اطبا میشیم!!

نفس کوچولو توی آسانسور برایِ رفتن به چشم پزشکی:

اسانسور

هرچی توی ذهنم بود با دکتر اسدی در میون گذاششتم ایشونم معاینه ت کردن و گفتن کاملا" واکنش هات طبیعی و بجاست (چقدم میخندیدی واسه دکترِ بداخلاقت)

باز دوباره من ادامه دادم: "اخه اینجاشو ببینین/آخه اونجاشو ببینین", که یکهو جناب دکتر با صدای بلند فرمودن خانوووووم این بچه چشماش سالمه بزرگ بشه چشماش میشه مثه چشمایِ خودت! دوباره من با پررویی گفتم یعنی بزرگ شه خوب میشه؟ که دیگه دکتر قاطی کرد و با همون لحن گفت همین الان خووووبه خووووووووووبه خوووووووووووووووووووبه

خلاصه اومدیم بیرون و قرار شد دو مرحله قطره به فاصله 15 دقیقه توی چشمایِ نفسم بریزن تا نزدیک بینیش موقتا از بین بره و با گشاد شدنِ مردمک چکاپ کامل انجام بشه

 اینجا قطره رو ریختن و بچه م بی خبر از همه جا ارومه اروم تویِ بغل باباش عشق میکرد:

اغوش پدر

بعد از گذشتِ نیم ساعت مردمک کاملا باز شد و دکتر معاینه کرد و خداروشکر همه چی خوب بود

اومدیم خونه و یه جورایی با نورِ کم فضای رومانتیک ایجاد کردیم تا نفس خانوم چشمشون اذیت نشه ظاهرا" چند ساعت طول میکشید تا مردمک کوچیک بشه و به حالت عادی برگرده

مردمک به اندازه ی قسمتِ سفیدِ تویِ عکس باز شده بود:

مردمک

همیشه سلامت باشی مامان جون

خدای بزرگ بخاطرِ سلامتیِ نفس اگه هر روز و هرشب هم شکرت کنم بازم کمه خودم اینو میدونم

به اندازه ی بخشندگیت شکـــــــــــــــــــــــــر

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نفس
10 بهمن 92 3:49
همیشه به وبتون سر میزدم خیلی دوس داشتم که اپ کنین یه مدت که آپ نکردین خیلی ناراحت شدم فک کردم دیگه اصلا آپ نمی کنین.بازم از این پرنسس کوچولو عکس بذارین گلمممممممممممم
مامی
پاسخ
آپ کردنِ من دیرو و زود داره اما سوخت و سوز نداره بازم ممنون که سر میزنین عزیزم
سمیرا
10 بهمن 92 21:44
عزیزم اینقد پرنسسو اذیت نکنید چشمای به این زیبایی و قشنگی چرا قطره میریزید تو چشمش، از طرف من ببوس نفس خاله رو
مامی
پاسخ
چشـــــــــــم خاله سمیرا
نارینه
11 بهمن 92 2:17
ینی من اگه جای دکتر بودم با اجازه نفس خانوم میزدمت !!!!!!!!!!!!!! گیر نده به بچمون ... دلیل نمیشه حالا که بیکاری بشینی زل بزنی بهش و یه چی ازش دربیاری !!!!!!!!!!!! نارینه در نقش خارشوور
مامی
پاسخ
کاش همه خارشوورا مثه تو جیگر بودن
مامان غوره
14 بهمن 92 13:38
خانومی مگه نفسی چش بود؟چرا بردیش چشم پزشک؟ اخه این جوجه کوچولو گناه داره
مامی
پاسخ
بیکار که میشم زل میزنم به نفس و ایراد و اشکال پیدا میکنم